“DIA ΑDA CIRI LEIAKI IDΑMAN..” – VIDΑ TAK T0LΑK KALΑU BERCINTΑ DENGΑN SHUIB


SeIepas kenyataan penyanyi Siti N0rdiana, jutawan k0smetik Datuk Seri Vida juga tidak terkecuali apabila terpalit usikan manja 0rang ramai dengan peIawak p0pular Shuib.

Menurut lap0ran Harian Metro, Vida berkata, dia tidak men0lak jika bertemu j0doh dengan Shuib apatah lagi pelaw4k tersebut memenuhi ciri-ciri lelaki idamannya.

Shuib se0rang lelaki yang baik dan penyayang. Saya lihat sendiri bagaimana dia meIayan anak-anaknya dengan penuh kasih sayang.
“Sejujurnya saya tiada masalah untuk mengenaIinya secara lebih dekat. Lagipun sebelum arwh Siti Sarah meningg4I dunia kami sudah menjadi rakan k0ngsi untuk produk makanan Unagi.

“Malah, saya pun rapat dengan anak-anaknya. Saya selalu juga bersiaran langsung bersama anak-anak Shuib melalui Instagram ibu mentuanya.
“Seron0k setiap kali berpeluang bersemb4ng dengan mereka,” kata pemilik nama Hasmiza Othman itu.
Bagaimanapun, jutawan berusia 50 tahun itu meng4kui perlu melalui p0ses perkenalan dan restu terlebih dahulu sebelum ke fasa yang lebih serius.

“Orang luar boleh berkata apa saja, tapi hati manusia tak b0leh dipksa-pksa. Tuan empunya badan yang akan membuat keputusan.
“Kalau tanya saya sekarang saya tiada masaIah untuk berkawan dengan Shuib,” ujarnya.

Menerusi lap0ran sebuah portal sebelum ini, Shuib yang juga bapa tunggal kepada empat orang anak berk0ngsi ciri-ciri wanita idamannya iaitu manja dan pandai menyanyi.

Sumber: Harian Metro / OMM